SHARE IT

26.4.11

Child friendly places: Cafe Restaurant Playground



Da li vam je muka od odlazaka u restoran ili na kafu, jer vaše dete ruši čaše, ne može da se namesti i dohvati tanjir, svi ga gledaju jer mlati viljuškom ili još gore jede prstima,  a vi ne prestajete da se osećate kao slon u porcelanskoj radnji. I na kraju donosite odluku da nećete više ići nigde dok dete ne poraste i ne nauči da se ponaša. To nije rešenje, jer tek onda ništa neće naučiti. Learing by doing je moja deviza. Ja moje dete 'vučem' svuda sa sobom ali se trudim da posećujem mesta koja će i njoj prijati.

U Beogradu se na prste mogu izbrojati mesta gde dete smatraju gostom u svakom smislu. Ne kažem, ne moraju imati veliki broj stolica za hranjenje i dečiji meni na 5 strana, niti obdanište u okviru objekta da vi možete skroz da se opustite. Dovoljna je i kutija sa bojicama i parče papira, ili mogućnost poručivanja pola porcije nekog jela.

Top child friendly mesto je Playground, kafe restoran pored hotela Palace na adresi Topličin Venac 19-21.  Već duže vreme slušam o ovom fantastičnom prostoru i konceptu pa smo danas u povratku iz šetnje rešili da ga čekiramo. Pre toga sam pogledala njihov vrlo informativan sajt www.playground.co.rs, da na osnovnu njega i onoga što sam čula ispitam da li je to stvarno sve baš tako.

Deca definitivno imaju specijalan tretman - imaju svoj kutak i animatorku, predivan mali toalet sa stolom za previjanje, dečije stolice za hranjenje. Ono što me je posebno oduševilo su zdravi i maštoviti obroci za decu, a ne kao većina dečijih menija po gradu koji nude bukvalno dve stavke - pastu bolognese i piletnu sa pomfritom, što, složićete se, baš i nije izbalansiran dečiji obrok.

Meni čine uglavnom lagana jela – paste, salate, rižota, morski plodovi i riba. Za one koji ne mogu bez konkrtetnijeg zalogaja tu su biftek ili piletina na više načina. Ono malo što smo mi probali, bilo je ukusno. Deca mogu da biraju izmedju desetak jela, od kojih toplo preporučujem rezance bifteka i povrća sa pirinčem u slatkom sosu. Ovo možda nije restoran koji će vas fascinirati klopom, ali je svakako mesto gde u prijatnom ambijentu možete da predahnete, prezalogajite, iskafenišete ili popijete koktel a da pritom i vašim mališanima, ukoliko su sa vama, bude super!

I da ne bude zabune, Playground nije igraonica, niti park za decu, ali je jedan predivan ambijent gde se i sa malim detetom možete osećati kao cenjen gost - uživati u porodičnom ručku ili trač partiji sa prijateljima, dok se deca zabavljaju u sigurnim rukama.


          Zašto će deca voleti:

  • Originalan enterijer vrlo zanimljivog kolorita
  • Prijatno osoblje
  • Dečiji kutak (11-18 h) sa obučenom animatorkom
  • Dečiji toalet sa mini sanitarijama i stolom za presvlačenje
  • Bogat dečiji meni 
  • Stolice za hranjenje









Fotografije:
www.playground.co.rs

      






    1 comment:

    Anonymous said...

    Nemam dete, ali volim taj prostor, uvek ima dece i ne smetaju mi!