SHARE IT

8.2.12

New places – Space Park Zabave



Za vikend smo posetili novootvoreni prostor Space Park Zabave u Ušće šoping centru i uverili se da zaista jeste poseban kako se i priča. Moja kćerka, koja inače ne voli igraonice, odmah se izgubila u ogromnom 3D lavirintu. Najviše je zadivio Vulkan –tobogan koji simulira erupciju lave.  Ja sam uživala u kafi i ćaskanju sa prijateljima, a za roditelje pušače tu je i natkrivena terasa.

Mi smo boravili u delu igraonice namenjenom deci do 12 godina koji ima odvojeni deo za bebe. Koliko smo uspeli da vidimo ovaj park zabave nudi još mnoštvo novih zanimljivih sadržaja u nekoliko celina na ogromnom prostoru.

Osim standardnih usluga tipa proslave rodjendana i animacije, ova igraonica nudi  i uslugu čuvanja dece dok vi obavljate šoping što može biti zaista zgodno i uštedeti vam vreme. Tu je i zona namenjena uzrastu od 7 do 70 godina. Posetite http://www.spacepark.rs/  i pogledajte kompletnu ponudu, cene i fotografije.  A evo nekih koje smo mi napravili.









No comments: